سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

غبارروبی و ضدعفونی امامزادگان در استان همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از غباروبی و ضد عفونی امامزادگان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: مساجد و امامزادگان، مکان‌های مذهبی و فرهنگی از جمله مکان‌های پرتردد هستند که برای پیشگیری از کرونا تا (۳۰ فروردین) تعطیل شدند.

او افزود: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان امامزادگان و بقاع متبرکه همدان غبار روبی و ضدعفونی می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: به منظور لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، اوقاف و امور خیریه استان همدان تلاش می‌کند در قالب بسته‌های حمایتی به نیازمندان و فقرا و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان آسیب دیده‌اند، کمک کند.

حجت الاسلام زین العابدینی عنوان کرد: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، این اداره کل با کمک خیران، درصدد اجرای فرمان مقام معظم رهبری است.

او بیان کرد: به همین منظور جلسات مختلف برای هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌ها در خصوص کمک مؤمنانه و همدلی با اقشار آسیب پذیر جامعه انجام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: همدلی‌ها در کنار هم جلوه پیدا می‌کند و آنچه در کنار این همدلی‌ها ارزشمند است آن است که کمک کنیم تا این خدمات در مسیر خودش قرار گیرد.

حجت الاسلام زین العابدینی با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب  مبنی بر کمک مؤمنانه به مردم آسیب دیده از کرونا، افزود: آنچه رهبری با رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه می‌خواهد این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات نیازمندان برداشته شود که باعث آرامش نسبی آن‌ها شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.