سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ فروردین ۹۹؛

دستگیری ۵۰ قمار باز/كشف 10 كيلوگرم ترياك در رودبار

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهار شنبه۲۸ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری آسیب زننده به منابع طبیعی

حسین آبکار، رییس اداره منابغ طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه گفت: روز گذشته و طی یک عملیات کمین و گشت شبانه در اراضی ملی این شهرستان یک متخلف سابقه دار توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دستگیر شد.

او  با بیان اینکه این متهم پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل داده شده افزود: این متخلف ۳۸ ساله در حین قطع و حمل درختان اراضی  ملی و جنگلی واقع در روستای لله وجه سر بخش بندرکیاشهر دستگیر شده است.

رییس اداره منابغ طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه این متهم دارای سوابق بسیاری در خصوص انجام چنین جرایمی است افزود: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان از مدتها پیش به دنبال دستگیری این فرد بودند که در نهایت به دام ماموران این اداره افتاد.
ابکار در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ اراضی ملی و طبیعی تصریح کرد: طی یکسال گذشته ۴۲ مورد تخلف در زمینه چوب قاچاق به میزان ۹۷۶ اصله مقطوعات جنگلی ( به حجم ۳۷ مترمکعب) و به ارزش بیش از ۱۲۳ میلیون ریال در این شهرستان کشف شده است.

دستگیری ۵۰ قمار باز

فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت : در پی دریافت خبر قماربازی در یک واحد صنفی در این شهرستان، امروز ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی،  ۵۰ نفر را در حال قمار در محل دستگیر و به دادگاه معرفی کردند و ۲۸۴ عدد آلات و ادوات قمار، ۶۱ میلیون ریال وجه نقد و ۳ دستگاه کارتخوان نیز کشف و ضبط شد.

او افزود : طبق بررسی پرونده‌های قمار، بسیاری از اینگونه جرائم ابتدا با یک بازی و کنجکاوی جوانان آغاز می‌شود و دقت و نظارت بیشتر خانواده ها بر رفتار فرزندان ضروری است.

جمع آوری ادوات غیر مجاز در آستارا

مصطفی فلاح، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا هم گفت: امروز ۱۰ سد غیرمجاز و ۱۸ رشته تور ماهیگیری از رودخانه های ویرمونی، خواجه کری و قلعه جمع آوری و در این راستا یک متخلف شناسایی و به دادگاه معرفی شد.

او افزود: هفته گذشته نیز ۱۵ سد غیرمجاز از رودخانه ها جمع آوری شده بود و صید ماهی در فصل تخم ریزی آنها، از نظر زیست محیطی نادرست است و باعث کاهش زادآوری می شود.

كشف 10 كيلوگرم ترياك در رودبار

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 10 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در شهرستان رودبار خبر داد

سرهنگ حميدرضا فيضي،  فرمانده انتظامي شهرستان رودبارگفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو پژو 405 تاكسي كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود مشکوک شده و براي بررسي آن را متوقف كردند.

اوافزود: در بازرسي از وسايل همراه يكي از مسافران خودرو مورد نظر 10 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبارگفت :در اين رابطه متهم 50 ساله دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.