سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش مواسات همراهی و کمک به خانوارهای آسیب دیده از کرونا

فرمانده سپاه قدس گفت:عموم اقشار آسیب‌دیده به ویژه قشر کارگر و روزمزدبگیران تحت حمایت سپاه گیلان قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان رزمایش مواسات همراهی و کمک مؤمنانه و کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد وگفت: سپاه به عنوان جزئی از خود مردم محسوب می‌شود و تاکنون در تمام بحران‌ها یاری‌گر جامعه بوده است.

او عقب‌ماندگی‌های زیرساختی حوزه بهداشت و درمان استان و نمود پیدا کردن این معضل به ویژه در جریان شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: در روز‌های نخست شیوع کرونا در گیلان شاهد فضایی بسیار دلهره‌آور و مخوفی بودیم که با روی کار آمدن مردم و جهادگران این شرایط از بین رفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: علاوه بر از دست دادن عده‌ای از بیماران به جهت ابتلا به ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و اقتصادی عدیده‌ای دامن‌گیر تعداد زیادی از مردم به ویژه قشر کارگر و روزمزدبگیران شد که باید برای رفع آن اقدام کنیم.

سردار عبدالله پور افزود: هدف رزمایش مواسات، همراهی و کمک مؤمنانه را شناسایی اقشار و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع بحران کرونا و اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آنان دانست و ابراز داشت: مسائل اقتصادی شوخی‌بردار نیست؛ بسیاری از کارگران از کار بیکار شدند و خیلی از مشاغل امکان ادامه فعالیت ندارند بنابراین باید از آنان حمایت شود.

او با بیان اینکه در رزمایش مواسات ۳۳ سازمان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، تبلیغات اسلامی، هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بسیج، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و نظایر آن همکاری و فعالیت مشترک دارند اعلام کرد: اجرای این رزمایش نیازمند تلاش همگانی و مساعدت آحاد مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تشکیل قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با فرماندهی نماینده، ولی فقیه در گیلان و با دبیری سپاه قدس گیلان را مورد اشاره قرار داد وگفت: کمیته امور فرهنگی، کمیته رسانه‌ای و تبلیغات، کمیته رصد و پایش، کمیته توزیع، کمیته نظارت و بازرسی از جمله کمیته‌ها و بخش‌های مختلف این رزمایش محسوب می‌شوند.

سردار عبداالله‌پور با بیان اینکه در خلال برگزاری رزمایش مواسات قرار است از مرکز بیش از ۶ هزار بسته معیشتی به سپاه قدس گیلان جهت توزیع در بین اقشار نیازمند و محروم اعطا شود گفت: کارگران روزمزد، مستأجران، کارگران بیکار شده، ساکنان مناطق حاشیه‌نشین شهر‌ها از جمله افرادی هستند که در این رزمایش از آنان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: کرونا ویروس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.