سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکهزارو ۲۶۷ بازدید از تاسیسات گردشگری زنجان انجام شد

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر زنجان از انجام یک هزار و ۲۶۷ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در قالب ده اکیپ بازرسی در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر زنجان افزود: نظارت از تاسیسات گردشگری در سطح استان در طول ستاد خدمات سفر نسبت به دور‌های مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است که این امر به علت اجرای مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان تشدید یافت.

او اظهار کرد: کنترل دقیق و مستمر واحد‌های اقامتی و پذیرایی استان از جمله مهم‌ترین اقدامات این ستاد در طرح بازدید‌های نوروزی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد: این تعداد بازدید از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه جاری صورت گرفت که ۴ مورد از مراکز غیرمجاز شناسایی، برخورد و برای پلمب به اماکن نیروی انتظامی معرفی شد و ۱۵۰ مورد شکایت از واحد‌های گردشگری به ثبت رسیده است.

او افزود: در این راستا تمامی مراکز اقامتی و گردشگری تا به امروز در تعطیلی به سر برده و فعالیتی نداشتند، با این وجود بازرسی از این تاسیسات به طور مستمر در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.