سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا، آخرین مهلت نام نویسی صنوف کم خطر در سامانه سلامت

صنوف کم خطر استان فقط تا فردا مهلت دارند برای آغاز و ادامه فعالیت خود، در سامانه سلامت نام نویسی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، علیزاده رئیس اتاق اصناف استان گفت: تاکنون حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد اصناف استان مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، کد بهداشتی لازم برای شروع و ادامه فعالیت را دریافت کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان او با بیان اینکه کد بهداشتی به منزله تعهد اصناف برای رعایت سلامت فردی و پروتکل‌های بهداشتی است افزود: با مابقی صنوف کم خطر در صورتی که تا ساعت ۲۴ آینده نسبت به دریافت کد بهداشتی خود اقدام نکنند برخورد می‌شود.

علیزاده به نظارت ۸ گشت مشترک شامل دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، سازمان صمت و نماینده اصناف اشاره کرد و گفت: در مرحله اول، برخورد‌ها به صورت تذکر و در مرحله دوم واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

 به تعریف نشدن کد برخی از صنوف در این سامانه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان قرار شد این اصناف از طریق کد اتحادیه خود در این سامانه نام نویسی کنند.

رئیس اتاق اصناف استان افزود: برخی از اصناف مانند آرایشگرها، مراکز بازی‌های کامپیوتری، تالار‌ها و برخی از مشاغل که پرریسک نامیده می‌شوند، در این روز‌ها متحمل خسارت‌های بسیاری شده‌اند که لازم است با تصمیمات مقتضی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام / ط آ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.