سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه شهرداری های استان کردستان ۱۸ درصد افزایش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بودجه شهرداری کردستان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۱۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهرام ملکی گفت: امروز مردم سنندج با نگاه باز مسائل را می‌بینند و شهر خود را با شهر‌های دیگر مقایسه می‌کنند، اما با توجه به توان مالی شهرداری سنندج اگر نظرسنجی کنیم، عملکرد حوزه شهری، قابل پذیرش است.

وی افزود: بودجه سال ۹۸ شهرداری‌های استان ۴۴۷ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ۹۷ حدود ۱۸ درصد افزایش داشته و کمک‌های دولتی سال ۹۸ بالغ بر ۱۷۵ میلیار تومان بوده که نسبت به سال ۹۷، ۸۲ درصد افزایش داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: از سوی دیگر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف به حساب شهرداری‌های استان واریز شد که توانست بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

ملکی یادآور شد: سال گذشته، شهرداری سنندج دغدغه معوقات داشت، اما امسال ۱۹۶ میلیارد تومان سرمایه دارد.

وی طرح بازآفرینی شهری را نمودی از عدالت اجتماعی عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح‌های توانمندسازی در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر سنندج، بیان کرد: اعتبارات لازم برای این اقدامات از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری تامین شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.