سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش سهم من از کرونا در قزوین اجرا می‌شود

پویش سهم من از کرونا به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان برای کمک به نیازمندان در استان قزوین اجرا می‌شود.

داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: پویش سهم من از کرونا به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم مؤمن و انساندوست استان برای تأمین بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های متأثر از ویروس کرونا اجرا می‌شود.

ارجینی افزود:در واقع پویش سهم من از کرونا از طریق اپلیکیشن و شبکه‌های مجازی، الکترونیکی و گروه‌های مختلف و تشکل‌های مردم نهاد، با جمع آوری کمک‌های حداقلی مردم به حمایت از همشهریان و هم استانی‌های آسیب دیده از این بیماری می‌پردازد و به مقابله با کرونا کمک خواهد کرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گفت: شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، حبوبات و سویا است.

او گفت: همچنین هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ٥٢٨٦٨٦٨٦٣٧ و شماره کارت ٦١٠٤٣٣٧٤٢٨٤٩٢٩٦٩ به نام خیران جمعیت هلال احمر استان و یا شماره حساب ٩٩٩٩٩ نزد همه بانک‌ها واریز و یا از طریق کد دستوری #٢٨*١١٢* در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.