سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۶ میلیارد ریالی کرونا به گلخانه‌های تربت جام

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در اثر شیوع بیماری کرونا، ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به گلخانه‌ها و واحد‌های پرورش قارچ خوراکی شهرستان خسارت وارد شد.

علی ممیزی معاون فنی مدیریت جهادکشاورزی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: به دلیل شرایط ویژه که درکل جهان بوجود آمد، گل‌های شاخه بریده به بازار مصرف عرضه نشد، خسارات به گل‌های شاخه بریده به مبلغ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و به سایر گلخانه‌های پرورش قارچ خوراکی و سبزی و صیفی نیز به دلیل عدم عرضه محصولات به بازار، مبلغ ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال خسارت وارد شد.


او افزود: در تربت جام بیش از ۲۸ هزار متر مربع واحد گلخانه‌ای فعال وجود دارد که در زمینه تولید محصولات سبزی، صیفی، گل‌های شاخه بریده و قارچ خوراکی فعالیت می‌کنند.

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی ادامه داد: در همین راستا و به منظور کمک به تولیدکنندگان، وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاداتی را به هیئت دولت ارائه نموده که امیدواریم با تصویب این پیشنهادات بتوان تاحدود زیادی مشکلات واحد‌های گلخانه‌ای متضرر شده بر اثر پدیده شیوع کرونا را جبران کرد.

انتهای پیام//ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.