سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت فروش گوشت مرغ بدون پروانه در جهرم

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار، مرغ و تخم مرغ و قصابان شهرستان جهرم گفت: فروش گوشت مرغ در واحدهای بدون پروانه کسب مرتبط در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد موسوی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار، مرغ و تخم مرغ و قصابان شهرستان جهرم بیان کرد: پیرو اطلاعیه قبلی اتاق اصناف و اتحادیه صنف میوه و تره بار، مرغ و تخم مرغ و قصابان این شهرستان و نارضایتی بیشتر فروشندگان صنف مرغ و تخم مرغ هرگونه فروش مرغ گرم در واحدهای بدون پروانه کسب مرغ و تخم مرغ ممنوع است.

او، تصریح کرد: از عاملان توزیع تقاضا می شود که از فروش مرغ گرم به واحدهای صنفی خواربار، لبنیات و سوپرمارکت ها خودداری  کنند زیرا در غیر این صورت نامبردگان به تعزیرات حکومتی معرفی و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود.

موسوی، با اشاره به نرخ قیمت مرغ افزود: در تمامی واحدهای فروش، مرغ تازه به قیمت هر کیلو عمده، ‌۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده نیز هر کیلو ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه  شده است.

او، اضافه کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف و گرانفروشی مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا اقدامات قانونی انجام شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.