سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری عضو ثابت تیم ملی

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون، ۱۹ نفر از بانوان استان عضو ثابت تیم ملی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سوسن تمدن رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در حال حاضر، ۱۹ نفر از بانوان این استان عضو ثابت تیم ملی هستند، گفت: در سال گذشته، ۴۶ نفر به اردو‌های تیم ملی دعوت و ۱۶۵ تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند، و ۵۹۴ مقام انفرادی و ۲۶ مقام تیمی کسب شد.

او اظهار داشت: در سال ۹۸ بانوان ورزشکار استان در رشته‌های مختلف به مسابقات برون‌مرزی راه پیدا کردند.

تمدن افزود: طناز نصیری در مسابقات بین‌المللی توانست مدال طلای مسابقات جهانی کونگ‌فو را کسب کند.

او اضافه کرد: سمیه یزدانی نخستین بانوی استان توانست در رشته دوچرخه‌سواری در مسابقات آسیایی و مسابقات بین‌المللی جاده حاضر شود و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ در کشور ازبکستان مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

تمدن ادامه داد: غزاله بنی‌طالبی دیگر بانوی قهرمان چهارمحال و بختیاری، در رشته ووشو در مسابقات بین‌المللی در روسیه مقام دوم و در مسابقات کاپ آسیا در کشور ازبکستان نیز مدال نقره را کسب کرد.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۹ تیم از این استان به مسابقات استعداد‌های برتر کشور اعزام شد و با توجه به مقام‌های کسب شده در این مسابقات، استان از رتبه ۳۰ به ۲۰ صعود کرد.

او اضافه کرد: تیم‌های فوتبال ساحلی شهید نوروزی چلیچه حاضر در سطح لیگ برتر، فوتسال دریژنو فرخشهر در لیگ برتر، فوتسال شهرکرد در لیگ دسته یک، دوچرخه‌سواری کوهستان در سطح لیگ برتر، دو و میدانی در لیگ برتر و لیگ طلایی، بسکتبال در لیگ دسته یک بود.

تمدن با تأکید بر اینکه امسال ۲۲ میزبانی از تیم‌های کشوری در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، ادامه داد: این میزبانی‌ها در رشته‌های قایقرانی، ووشو، رزمی، تنیس، فوتبال، دوومیدانی، فوتسال و کونگ‌فو بود و طی این میزبانی‌ها سه هزار و ۴۲۳ نفر در قالب ۲۷۳ تیم در استان حاضر شدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
زنده باد