سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴ واحد کشتار غیرمجاز طیور در نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از پلمب ۴ واحد کشتار غیرمجاز طیور در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مهدی قنبری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از پلمب یک واحد کشتارگاه غیرمجاز مرغ و بوقلمون در یکی از روستا‌های نهاوند و پلمب سه واحد مرغ زنده فروشی غیرمجاز در شهر فیروزان خبر داد.

او با بیان اینکه این واحد متخلف با وجود ممنوعیت فعالیت کشتارگاه‌های غیرمجاز مرغ و بی توجهی متصدیان به اخطاریه‌های قبلی، اقدام به کشتار غیرمجاز مرغ گرم خارج از کشتارگاه کرده بود، گفت: در گشت مشترک با نماینده فرمانداری، بخشدار مرکزی، بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی به محل مراجعه و واحد در محل پلمب و پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاونددر ادامه از پلمب سه واحد مرغ زنده فروشی غیرمجاز در شهر فیروزان خبر داد و بیان کرد: این واحد‌ها نیز با وجود تذکرات و اخطاریه‌های قبلی به علت عرضه مرغ گرم فله‌ای و کشتار غیربهداشتی مرغ خارج از کشتارگاه پلمب شدند و پرونده قضایی آن‌ها برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

قنبری در پایان از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: دامپزشکی ، کشتارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.