سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران خبر داد؛

تزریق اتوبوس‌های بخش خصوصی در خط ۱۰ بی آر تی

ترفع از به کار گیری اتوبوس های بخش خصوصی در خط بی آرتی میدان آزادی - پونک به منظور کاهش تراکم جمعیت خبر داد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: برای رعایت هرچه بهتر فاصله گذاری اجتماعی و ازدحام جمعیت ما در شرکت واحد اتوبوسرانی به تزریق اتوبوس و مینی بوس‌ها در خطوط پر مسافر اقدام کردیم که گام اول این اقدام تزریق مینی بوس به خط ۷ (تجریش - راه آهن) بود که حد فاصل میدان ولیعصر و میدان ونک مسافر گیری می‌کند و در گام بعد اتوبوس‌های بخش خصوصی در مسیر خط ۱۰ اتوبوس‌های تندرو (میدان آزادی - میدان پونک) به کار گرفته می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: در تمامی اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های به کار گرفته شده در خطوط پر تراکم طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده و تمامی صندلی ها علامت گذاری شده است و کرایه این اتوبوس و مینی بوس‌ها به مانند سایر خطوط اتوبوسرانی تنها از طریق کارت بلیت قابل پرداخت است و در تمامی این ایستگاه ها دستگاه کارت خوان نصب شده است.


بیشتر بخوانید: تزریق ۱۳ دستگاه مینی بوس در خط ۷ سامانه بی آرتی 


ترفع در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توان اعزام اتوبوس به شکل تندور و بدون توقف در طول مسیر را در خطوط پر مسافر اجرا کرد، تصریح کرد: در حال حاضر مینی بوس‌های به کار گرفته شده در خط ۷ اتوبوسرانی (میدان تجریش - راه آهن) به شکل تندرو حرکت می‌کند و تنها در یک ایستگاه در طول مسیر توقف می‌کند، اما باید به این نکته اشاره کنم که خطوط تندرو تعریف خاص خود را دارد و ما نمی‌توانیم این طرح را در تمام خطوط اجرا کنیم، زیرا موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

او تصریح کرد: با توجه به بیکار شدن راننده‌های اتوبوس بخش خصوصی به دلیل کاهش مسافر در نظر داریم با به کارگیری اتوبوس‌های بخش خصوصی در خطوط پر مسافر به گونه‌ای عمل کنیم تا در کنار رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تراکم جمعیت بستر فعایت مجدد رانندگان ناوگان بخش خصوصی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
اتفاقا اين اتوبوس قديميا خيلي از بي آر تيا برا دوران كرونا بهترن چون پنجره هاي خيلي بزرگي دارن كه ميشه بازشون كرد تا كرونوها از اتوبوس برن بيرون