سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن فری بیکن: ایران به پول خود در لوکزامبورگ دسترسی نخواهد داشت

ایران علی رغم پیروزی در رفع مصادره پول خود در لوکزامبورگ، اجازه دسترسی به این پول را نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه محافظه کار واشنگتن فری بیکن به نقل از منابع آگاه مدعی شد ایران علی رغم پیروزی در رفع مصادره پول خود در لوکزامبورگ، اجازه دسترسی به این پول را نخواهد داشت.

بر این اساس، منابع دولتی آمریکا مدعی هستند واشنگتن تضمین‌هایی دریافت کرده است که ایران اجازه دسترسی به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پولی که آمریکا تلاش داشت به نفع خود مصادره کند را ندارد.

دولت آمریکا می‌کوشید این پول را با ادعا‌های واهی به نفع خود مصادره کند، اما دادگاه لوکزامبورگ در این پرونده به نفع ایران رای داد.

پیشتر دادگاهی در نیویورک در سال ۲۰۱۲ به دلیل ادعا‌هایی واهی همچون همکاری ایران با سازمان تروریستی القاعده، باید ۷ میلیارد دلار غرامت به قربانیان تروریسم در آمریکا پرداخت کند. این ادعا‌ها همواره از سوی مقامات رسمی ایران رد شده است.

تلاش آمریکا برای مصادره اموال مردم ایران درحالی رخ می‌دهد که ۱۵ تن از ۱۸ عامل انتحاری که حملات یازده سپتامبر را انجام دادند از اتباع عربستان سعودی بودند. همچنین تحقیقات اف بی آی نشان داده است برخی از این تروریست‌ها پیش از حمله با سفارت عربستان در واشنگتن در ارتباط بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
خدا نسل آمریکا رو از کره زمین برداره ان شاالله یه نفس راحت بکش کل دنیا ۰۰