سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸۳ هزار قطعه ماسک و دستکش در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در راستای خدمت رسانی به کادر درمان و اقشار آسیب پذیر جامعه فعالیت جهادی می‌کنند. .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به نقش کانون‌ها در تقویت همبستگی و مشارکت اجتماعی در مهار کرونا، گفت: پویش «مسجد، کانون سلامت» با حضور فعال و پویای کانون‌های فرهنگی هنری در امر آموزش پیشگیری از کرونا و اقدامات جهادی برای حفظ سلامت هموطنان از همان روز‌های نخست شیوع این بیماری در استان کرمانشاه آغاز شد.

او با اشاره به حضور فعال، خودجوش و جهادی ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به کادر درمان و اقشار آسیب پذیر جامعه، افزود: حضور تیم‌های ۲ تا ۵ نفره از اعضای کانون‌ها در محله‌های پیرامونی مساجد، شهرک‌ها و مناطق مختلف شهر با رعایت تمامی ضوابط بهداشتی، جهت ضدعفونی و گند زدایی معابر، خیابان‌ها، فروشگاه‌ها، اماکن عمومی و مراکز درمانی و خودپرداز‌های بانک‌ها از نخستین روز‌های شیوع ویروس کووید ۱۹ آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به برش بیش از ۸۳ هزار قطعه ماسک و دستکش در کانون موعود (عج) شهرک کیهانشهر که در یکی از مناطق محروم کرمانشاه مشغول به فعالیت است، گفت: تمامی تولیدات این کارگاه در مناطق حاشیه‌ای و محروم از قبیل شهرک‌های آریاشهر، کیهانشهر، مرادآباد، ده پهن، جنگ زده‌ها، جعفرآباد و ملاحسینی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام کلات پور، همچنین به تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی توسط کانون امیرالمومنین (ع) جهت توزیع میان خانواده‌های محروم و بی سرپرست شهرک دولت آباد از دیگر مناطق حاشیه نشین و محروم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه کانون‌ها در دیگر مناطق شهر کرمانشاه نیز با تهیه و توزیع پک‌های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محله‌های پیرامونی مساجد در حال انجام است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.