سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸۸۷ هزار نفر تب‌سنجی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: در طول یک ماه با برقراری ۳۵ پایگاه در ورود شهر‌های کرمانشاه از بیش از ۸۸۷ هزار نفر تب‌سنجی کردیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرزین معتمدی گفت:از دهم اسفند تا دهم فروردین که روند تب سنجی در ورودی‌های شهر کرمانشاه ادامه داشت، نیرو‌های ما در ۳۵ پایگاه مستقر شدند و اقدام شناشایی بیماران مشکوک به کرونا کردند در این مدت ۳۰۳ هزار و ۷۶۷ خودرو از پایگاه‌های ایجاد شده عبور کردند و بیش از ۸۸۷ هزار نفر مورد تب سنجی قرار گرفتند.

به گفته معتمدی، از میان افراد تب سنجی شده در این مدت ۲۹۴ نفر با تب بالای ۳۹ درجه شناسایی و با کمک بهداری ارتش به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با بیان اینکه سه هزار و ۴۹ نفر از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح شرکت کردند، توضیح داد: به منظور حفاظت از پرسنل در این مدت برای آنان تجهیزات تهیه کردیم و خوشبخانه تاکنون هیچ موردی از ابتلای پرسنل هلال احمر کرمانشاه به کرونا گزارش نشده است.

معتمدی با بیان اینکه تاکنون ۴۳۰ هزار ماسک توسط جمعیت هلال احمر در کرمانشاه توزیع شده است، گفت: در روز‌های نخست به دلیل بالا رفتن حجم در خواست مردم مراکز درمانی نیز با کمبود ماسک روبه رو شدند از این با توزیع ۱۱۰ هزار ماسک در مراکز بخشی از نیاز‌های آنان را تامین کردیم.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.