سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی برخورد شدید می شود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:در راستای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با افراد فرصت طلبی که در شرایط بحرانی کشور قصد درآمدزایی‌های نامشروع را دارندمقابله می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: تلاش‌های جهادی همه مردم وارگان‌های خدمات رسان که بدون هیچ چشمداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنند وهمچنین اقدامات و تلاش‌های بی وقفه اعضای ستاد فرماندهی مقابله با کرونا بویژه امام جمعه و فرماندار پرتلاش شهرستان ستودنی است.

او افزود:کادر درمانی بعنوان خط مقدم شکست این بیماری خطرناک زحمات بسیاری را در راستای پیشگیری از شیوع و درمان بیماران متقبل شده اند که زحمات آنان باهیچ زبانی قابل تقدیر نیست.

کریمی ادامه داد: پلیس نیز بعنوان بازوی اجرایی مصوبات ستادمقابله با کرونا با تمام توان در راستای اجرای مصوبات ستاد و کمک به قطع زنجیره انسانی این بیماری تلاش می‌کند که دراین راستا توفیقات خوبی را نیز به همت پلیس در این شهرستان داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود سو استفاده برخی افراد فرصت طلب در قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی را یک اقدام بسیار نا شایست دانست و تصریح کرد:همکاران ما با تمام توان در راستای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با افراد فرصت طلبی که در شرایط بحرانی کشور قصد درآمدزایی‌های نامشروع را دارندمقابله می کنند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر از زحمات کمیته اطلاع رسانی ستاد فرماندهی مقابله با کرونا گفت: اطلاع رسانی مستمر در این کمیته بسیار حائز اهمیت بوده و اکنون همکاری مردمی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس باعث شدکه روند شیوع این بیماری کاهش یافته که مردم شهرستان شاهرود همچون گذشته با عمل به توصیه‌های ارائه شده با درخانه ماندن نسبت به قطع زنجیره انتقال این ویروس اقدام نموده و زمینه‌های شکست این ویروس ونتیجه بخش بودن کلیه تلاش‌هایی انجام شده در این راستا را فراهم آورند.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.