سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشحالی مدیرعامل سابق باشگاه پرتغالی به خاطر رونالدو

ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس چند وقتی است در ورزشگاه باشگاه سابق خود تمرین انفرادی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس ایتالیا این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه باشگاه سابق خود در شهر مادریای پرتغال  تمرین انفرادی انجام می‌دهد.

روی آلوز رئیس باشگاه اندورینیا پرتغال که زمانی در آکادمی خود کریس رونالدو را در دوران خردسالی اش در اختیار داشت به در گفتگو با روزنامه ایتالیایی" Totosport " در این باره بیان کرد:  کریستیانو رونالدو در ورزشگاه سابق باشگاه خود با ایزوله فراوان تمرین می‌کند. او بسیار با انگیزه است و تمایل زیادی برای بازگشت به مسابقات نشان می‌دهد. دیدن دوباره کریستیانو در استادیوم من را به جوانی ام باز می‌گرداند.  

او ادامه داد: وقتی کریستیانو وارد آکادمی ما شد، ده ساله بود و هنوز هم یادگاری‌های او را در باشگاه داریم.  او در کودکی بسیار خوب بود، اما تصور نمی‌کرد که وی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شود. کریس پسر ما بود و او بهترین الگوی آکادمی ملی ما  است و در هر شرایطی برای او زمینه تمرین را فراهم کردیم. رونالدو هر روز گاهی اوقات در صبح و گاهی اوقات بعد از ظهر، بستگی به برنامه‌های آموزشی اش، به استادیوم خانگی تیم ما می‌آید.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گل استثنایی از کریستیانو رونالدو + فیلم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.