سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۱۴ هزار لیتر مایع ضدعفونی در زاهدان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: شرکت مروارید هامون با تغییر در خط تولید خود تاکنون ۱۴ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده بر پایه الکل تولید کرده و این روند ادامه دار است.

محمودرضا رحمتیان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: واحد تولیدی مروارید هامون زاهدان با تغییر در خط تولید ظرف کوتاه‌ترین زمان اقدام به تولید ماده ضد عفونی دست، برپایه الکل کرد و در حال مکانیزه نمودن خط تولید است.

او ادامه داد: تاکنون ۱۴ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده با الکل ۸۰ درصد در این کارخانه تولید و برای توزیع در داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه در شرایط عادی الکل تولیدی در کشور ما مازاد بر نیاز است این شرکت تلاش دارد تا محلول‌های ضدعفونی پایه غیر الکل و ارگانیک نیز تولید کند که پروانه تولید آن نیز در سریعترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۶ هزار متر مربع زمین به جهت توسعه در اختیار این شرکت قرارداده شده تا با اجرای طرح‌های مختلف محصولات متفاوت نیز تولید کند.

رحمتیان تصریح کرد: روند تولید مایع ضدعفونی در سیستان و بلوچستان از سوی این شرکت کماکان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: ضدعفونی ، صنعت و معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.