سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای رسیدن به تعاونی روستایی وحدت در جاده اختصاصی حرکت کنید

سرپرست اداره تعاون روستایی رامشیر گفت: جاده اختصاصی مرکز خرید شرکت تعاون روستایی وحدت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

عدنان لویمی سرپرست اداره تعاون روستایی رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بهره برداری از جاده اختصاصی مرکز خرید شرکت تعاون روستایی وحدت که مسیر ارتباطی روستای مشلشیه را از این مرکز جدا می‌کند به بسیاری از مشکلات سال‌های گذشته که هنگام فصل برداشت و تحویل محصولات کشاورزی در این شهرستان بود پایان داد.

او افزود: در سال‌های گذشته، اهالی روستا مشلشیه در رامشیر بدلیل یکی بودن راه ورودی مرکز خرید گندم و ورودی روستا و بسته شدن مسیر تردد اهالی روستا و محدود بودن جاده مشکلاتی را بوجود می‌آورد.

لویمی اظهار داشت: این جاده اختصاصی که سال‌ها بلاتکلیف بوده و هر سال به دلیلی متوقف می‌شد، از اواخر سال ۹۸ با همت تلاش و پیگیری و همکاری مدیریت تعاون روستایی خوزستان، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رامشیر و موسسه جهاد نصر آذربایجان و همچنین مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت وحدت با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمد‌های شرکت تعاون روستایی وحدت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.