سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بازرسی استانداری سمنان:

۲۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان بازدید شد

قاسم شریفی با اشاره به آغاز فعالیت واحد‌های تولیدی در استان سمنان گفت: بازدید از ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی باهدف حفظ سلامت کارگران انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با بیان اینکه فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله کرونا ویروس از سر گرفته‌شده، گفت: رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در واحد تولیدی ضروری است.

او با تأکید بر لزوم حفظ سلامت کارگران بیان کرد: در این مدت ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان باهدف ارزیابی وضعیت بهداشت محیط کار و کارگران مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با اشاره به اینکه نظارت‌های ویژه برای رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس در این واحد‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: توجه به دوران پسا کرونا و اجرای طرح‌های مختلف برای عبور از این شرایط ضروری است.

شریفی پیشگیری از شیوع بیماری در سطح جامعه و ارزیابی از عملکرد کمیته‌های زیرمجموعه ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان را از اهداف مهم برشمرد و گفت: محیط کار یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جامعه‌هایی است که این روز‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و باید موردتوجه قرار بگیرد.

او با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تصریح کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحد‌های تولیدی با سه محوریت کارکنان اداری و کارگران خط تولید، کارفرمایان و محیط کار تدوین‌شده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.