سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمونه برداری ۳۰۸ کالا درطرح کنترل بازار استان کرمان

مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: طرح کنترل بازار و به منظور بررسی و کنترل محصولات تولیدی و عرضه شده در مراکز عرضه و توزیع کالا طرح نظارتی جدی بررسی کالا‌ها در بازار اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل عاقلی مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت:طرح کنترل بازار و به منظور بررسی و کنترل محصولات تولیدی و عرضه شده در مراکز عرضه و توزیع اجرا شد.

او افزود: این طرح به منظور نا امن کردن بازار برای عرضه و فروش کالا‌های غیر استاندارد؛ حفظ ایمنی و سلامت مصرف کنندگان و صیانت از حقوق شهروندی در سطح استان کرمان اجرا شد.

عاقلی تصریح کرد:در این طرح بازرسان اداره کل استاندارد استان نسبت به بازرسی از مراکز مذکور و خرید نمونه اقدام می‌کنند.

اوبیان داشت: در این طرح تعداد سیصد و هشت مورد نمونه برداری و خرید نمونه جهت بررسی انطباق محصولات موجود در بازار با استاندارد‌های ملی مربوطه انجام و مورد آزمون قرار گرفت که از این تعداد دویست و سی و هفت مورد مطابق با استاندارد‌های ملی و هفتاد و یک مورد عدم انطباق با استاندارد‌های ملی داشته اند.

مدیر کل استاندارد استان گفت:نمونه‌های بررسی شده، شامل مواد غذایی لبنیات، مواد گوشتی، کنسرو جات و غلات و مواد آرایشی بهداشتی، بسته بندی و سلولزی، حوله کاغذی، دستمال کاغذی و دستمال توالت است.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.