سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه تبریز بر حمایت از اقشار محروم جامعه

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر حمایت از اقشار محروم جامعه در بحران کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه رزمایش بخشش ایرانیان گفت: بحران کرونا معیشت قشر محروم جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نباید از آن‌ها غافل شد.

او گفت: فعالیت جهادی مراکز نیکوکاری و جوانان مسجدی برای دستگیری از خانوار‌های آسیب پذیر ستودنی است.

 فاتح معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان نیز در حاشیه رزمایش بخشش ایرانیان در مراکز نیکوکاری گفت: کمیته امداد استان بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب برای تشکیل رزمایش کمک به نیازمندان آسیب دیده از بحران کرونا، به یاری آن‌ها شتافته است.

 فاتح افزود: کمیته امداد با همراهی خیرین و مردم، بسته‌های معیشتی و بهداشتی آماده کرده و بین خانوار‌های مددجو و اقشار محروم جامعه توزیع می‌کند.

او گفت: کمیته امداد استان تاکنون بیش از سه میلیارد تومان برای مقابله با بیماری کرونا بین خانوار‌های مددجو و آسیب پذیر هزینه کرده است.

او افزود: از همان روز‌های ابتدای شیوع بیماری کرونا مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان به صورت خودجوش با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و همچنین توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مددجویان، در صف اول مقابله با این ویروس بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.