سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت پزشکی قانونی جیرفت

مدیرکل پزشکی‌قانونی استان کرمان گفت: پارسال پزشکی قانونی رفسنجان و زرند با امکانات بسیار خوبی به بهره برداری رسیده است و عملیات اجرائی پزشکی قانونی جیرفت نیز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس آمیان مدیرکل پزشکی‌قانونی استان کرمان گفت: فوتی‌های تصادفات تا نیمه تعطیلات فروردین ماه نیز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به این مطلب که در سال گذشته ۶۸ هزار پرونده در پزشکی قانونی استان کرمان تشکیل شده که در مجموع ۱۲۰ هزار فعالیت روی آن‌ها انجام شده است، اظهار کرد:حدود ۹۵ درصد گواهی‌های پزشکی قانونی مربوط به استعلامات دستگاه قضائی بوده است.

آمیان اظهارداشت: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در پزشکی‌قانونی استان کرمان طی سال گذشته، ۱۵ هزار و ۳۶۲ مورد مربوط به مجروحین تصادف بوده است، و حدود ۲۳ هزار مورد نیز موارد مرتبط با نزاع بوده اند  همچنین به بخش تالار تشریح نیز ۲ هزار و ۷۹۳ نفر فوتی ارجاع شده است که هزار و ۲۱۰ مورد آن مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

او گفت: در سال گذشته پزشکی قانونی رفسنجان و زرند با امکانات بسیار خوبی به بهره برداری رسیده است که گام بسیار مهمی به در توسعه خدمات این سازمان به شمار می‌رود و عملیات اجرائی پزشکی قانونی جیرفت نیز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.