سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه فعالیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از دستورالعمل جدید نحوه فعالیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به بند‌های این دستورالعمل گفت:شروع فعالیت موسسات ومراکز فرهنگی تابع مصوبات و دستور العمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده واز طریق رسانه‌های عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

رضایی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت الکترونیکی از راه دور راهکار مناسبی در شرایط فعلی به نظر می‌رسد و در صورت داشتن امکانات لازم مراکز می‌توانند اقدام نمایند.

او عنوان کرد: در صورت عدم تمایل مخاطبان به آموزش الکترونیکی موسسات و مراکز موظف به استرداد مبالغ دریافتی پس از کسر هزینه‌های ثبت نام حداکثر تا سقف ۱۵ درصد می‌باشند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین اظهار کرد: در صورت درخواست تمدید پروانه فعالیت موسسات فرهنگی هنری اعم از تک منظوره و چند منظوره‌های قدیمی که هنوز وارد سامانه نشده اند با تشخیص این اداره کل و در شهرستان‌ها توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد ضرورت تمدید مجوز انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.