سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای از محور تخریب شده بجنورد-آشخانه

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور بجنورد-آشخانه که به علت رانش زمین مسدود شده است با تلاش دستگاه‌های ذیربط هرچه سریعتر بازگشایی میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از محور خسارت دیده بجنورد-آشخانه اظهار کرد: این محور به علت رانش زمین آسیب دیده و به ناچار مسدود شده است.

اکبری افزود: بجنورد- آشخانه، محور مهم و پرتردد استان و کشور است بنابراین باید به بازگشایی آن سرعت داده شود.

او گفت: اکنون مسافران عبوری از محور قدیم تردد می‌کنند و با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرمت این محور آغاز شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: قرار است با ایجاد کانال و زه کشی، سطح جاده به تثبیت اولیه برسد.

اکبری عنوان کرد: البته کار مطالعات زمین شناسی و ژئوفیزیک هم انجام می‌شود تا در صورت نیاز، اقدام اساسی مورد لزوم برای این محور انجام شود.

او گفت: تاکید ما بر این است که این محور هر چه زودتر بازگشایی شود و در این زمینه حمایت مالی و اعتباری هم خواهیم داشت که به اجرای کار‌ها سرعت داده شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: بخشی از اعتبار مورد برای مرمت این محور از منابع استان و بخشی هم از کمک‌های این سازمان تامین می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.