سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

بیش از ۳ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ام البنین انساندوست، معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی گیلان گفت: از ابتدای طرح تامین مسکن تاکنون بیش از ۳ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی تحویل داده شده است.

او افزود: این معاونت در نظر دارد امسال به کمک خیران و نیکوکاران و موسسات خیریه و سایر دستگاه‌ها از جمله بسبج سازندگی استان ۳۰۰ الی۴۵۰ واحد نیمه تمام را تکمیل و تا پایان سال ۹۹ به خانواده‌های متقاضی تحویل دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی گیلان اظهار داشت: پیگیری و ساخت مسکن خانواده‌های دارای ۳ عضو معلول یا بیشتر فاقد سرپناه مناسب نیز از سیاست‌های این حوزه است.

انساندوست با اشاره به نهضت تامین مسکن جامعه زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت گفت: در این راستا حدود ۵ هزار و ۲۰۰ خانوار فاقد مسکن مناسب در بهزیستی استان شناسایی شده است.

او با بیان اینکه ۹۰۰ واحد مسکونی در حال حاضر در دست احداث است، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۱۰۰ واحد به خانواده‌ای دارای ۲ عضو معلول تعلق دارد و همچنین از کل واحد‌های در حال ساخت ۵۰ مورد براساس تفاهم نامه با بسیج سازندگی استان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.