سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داور بسکتبال: ورزشکاران در مبارزه با کرونا عملکرد مثبتی دارند

آتنا طاهری، داور بسکتبال درباره شرایط این روز‌های جامعه و تاثیر کرونا روی عملکرد ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

آتنا طاهری، داور بسکتبال در بیمارستانی در شهر اراک مشغول به کار است. او کارشناس ارشد زنان و زایمان است.

آتنا طاهری در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از کودکی بسکتبال بازی کرده ام. ۵ سال است که داور بسکتبال هستم.

طاهری افزود: ورزشکاران ما مانند همیشه، نقش بسیار مهم، مفید و فعالی در جبهه مبارزه با کرونا دارند. همان طور که شاهد هستید، بزرگان ورزش ما با اقداماتی مانند انتقال انرژی مثبت به جامعه، اطلاع رسانی در فضای مجازی، گفتگو‌های مفید و تشویق هواداران به ماندن در خانه و رعایت موارد بهداشتی به مردم امید می‌دهند که همه در کنار هم می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم. ورزشکاران با این نقش آفرینی مهم و مفید، تا این لحظه به خوبی توانسته اند به ما که در کادر درمان مشغول هستیم، کمک کنند.

او تصریح کرد: ورزش ما، مخاطبین زیادی دارد و به همین دلیل ورزش می‌تواند نقش بسیار مهمی در یاری جامعه پزشکی داشته باشد. توصیه من به مردم سرزمینم این است که تا حد امکان، در منزل بمانند و فقط برای انجام امور ضروری، خانه را ترک کنند. در خروج از منزل هم موضوع فاصله گذاری اجتماعی را کاملا جدی بگیرند و رعایت کنند. از ماسک و دستکش استفاده کنند و به خاطر داشته باشند شست وشوی دست‌ها اولین قدم در پیشگیری از این ویروس خطرناک است. زمانی هم که امکان شست و شوی دست‌ها با آب و صابون وجود ندارد، حتما از محلول‌های ضدعفونی و الکلی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید :عماری: دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار می‌شود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.