سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام تعداد ۴۰۶۹ نفر در سامانه بیمه بیکاری

۴ هزار و ۶۹ نفر در سامانه بیمه بیکاری در خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ درخواست از سوی افرادی بوده که مشاغل آن‌ها مستقیما بر اثر شیوع کرونا آسیب دیده اند.

او افزود: این افراد جزو ۱۰ رسته اعلام شده از سوی دولت هستند که مقرری بیمه بیکاری برآن‌ها برقرار شده و افراد باقیمانده در کمیته‌ها در دست بررسی است.

اشرفی بیان کرد: در جهت اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر در حوزه حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری، سامانه الکترونیکی ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری به آدرس https://bimebikari.mcls.gov.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی‌های غیر دولتی و همچنین حذف مراحل حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری تا پایان اردیبهشت طراحی شد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس شیوه نامه ابلاغی، بررسی اولیه‌ی درخواست‌ها در ستاد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی انجام و اسامی واجدین شرایط برای برقراری بیمه بیکاری به استان‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.