سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان بهبهان از قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی

جمعی از مسئولان شهرستان بهبهان با حضور در قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی، از نزدیک فرآیند تولید و بسته بندی ماسک را مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه موقت، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهبهان با همراهی مدیر آموزش و پرورش بهبهان با حضور در قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی، از نزدیک فرآیند تولید و بسته بندی ماسک را مورد بازدید قرار دادند.

در این بازدید زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان، قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی را نمونه بارزی از تلاش و فعالیت مسئولانه خواند و با اشاره به رعایت کامل و شایسته پروتکل‌های بهداشتی در این قرارگاه، آن را یکی از برترین کارگاه‌های تولید ماسک در سطح شهرستان بهبهان دانست و از فعالان و دست اندرکاران برقراری این شرایط مطلوب تشکر کرد.

اوهمچنین اقدامات هنرجویان توانمند هنرستان‌های آیت الله سعیدی و کرامت در ساخت دستگاه افشانه برقی و هنرستان مجتهدزاده در تولید مواد ضدعفونی را کاری ارزنده برشمرد.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان بازدید از زحمات مدیر و نیرو‌های ستادی آموزش و پروش بهبهان، بسیج دانش آموزی حوزه خواهران، مدیریت دبیرستان شبانه روزی فاطمه زهرا (س) و اولیا دانش آموزان قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.