سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ماسک در قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی بهبهان

مدیر موزش و پرورش بهبهان از تولید ۵ هزار ماسک در قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر موزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان  ازابتدای اسفند ماه ۹۸ تاکنون، به همت نیروهای علاقمند فرهنگی، دانش آموزی و مشارکت بسیج دانش آموزی و مردم شهرستان با هدف کمک به مردم جامعه و کادر پزشکی در جهت کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس مشغول فعالیت است.

او افزود: در این کارگاه بیش از ۲۴ فرهنگی، دانش آموز، ولی و نیروی بسیجی زن با به کارگیری ۱۴ چرخ خیاطی کار دوخت ماسک را انجام می دهند. دانش آموزانی در این قرارگاه فعالیت دارند که همزمان با تولید ماسک به صورت مجازی در کلاس اموزشی آن لاین مشغول آموزش هستند.
 
عبدی پور بیان داشت: افراد حاضر در قرارگاه با کسب آموزش های لازم در زمینه برش، دوخت و نحوه استرلیزه کردن ماسک ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، روزانه ۵۰۰ عدد ماسک را جهت توزیع آماده می کنند که تا کنون ۵ هزار ماسک تهیه شده و از سوی مدیریت آموزش و پرورش بهبهان بین کادر درمانی شهرستان و بخش های موردنیاز توزیع شده است.

مدیر موزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: در این قرارگاه همچنین روزانه حدود ۱۵۰ دستکش یکبار مصرف جهت استفاده افراد حاضر تولید می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: قرارگاه جهادی شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان با هدف کمک به هموطنان بسته به شرایط و نیازها و در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه آغاز به کار کرده و با نیروهای مخلص و علاقمند فرهنگی و دانش آموزی به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.