سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه؛

صهیونیست‌ها با غارت سرمایه‌های مسلمانان به پیشرفت علمی رسیده‌اند

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه: صهیونیست‌ها با غارت سرمایه‌های مسلمانان به پیشرفت علمی رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان بکار گرفته و آنان را به جان هم انداختند و با غارت و چپاول منابع کشور‌های اسلامی به پیشرفت‌های علمی و فناوری دست یافته‌اند.

سردار محمد کرمی در آیین تکریم و معارفه معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها با ۲ هدف مسلمانان را به جان یکدیگر انداختند نخست اینکه زیر ساخت‌های کشور‌های اسلامی را نابود کنند و سپس با پول و امکانات مسلمانان به پیشرفت علمی و اقتصادی خودشان برسند.

او افزود: امروز انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران آمریکا را به زانو درآورده و به پیشرفت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فناوری و ... دست یافته که همه این‌ها عنایت الهی است.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به نقش سپاه در محرومیت زدایی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی صورت گرفته و کار‌های خیلی بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام شده است و امروز هم با اتکا به خداوند متعال در تلاش برای رفع محرومیت‌ها هستیم.

او بیان کرد: با وجود همه تلاش‌هایی که صورت گرفته، اما هنوز بخشی از محرومیت‌ها باقی مانده و دشمنان انقلاب اسلامی نیز بدنبال این هستند که ثابت کنند حکومت دینی موفق نیست، اما به فضل الهی در همه حوزه‌ها انقلاب اسلامی پیشرفت داشته است.

سردار کرمی اظهار داشت: هدف همکاری همه مجموعه‌ها اعم از سپاه و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد تلاش برای محرومیت زدایی است و تاکنون نیز اقدامات موثری و شایسته‌ای انجام شده است.

وی افزود: با وجود توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان، تحمیل جنگ هشت ساله و هجمه‌های فرهنگی و ... نظام جمهوری اسلامی در زمینه پیشرفت و توسعه کشور بویژه در مناطق محروم گام‌های ارزنده‌ای برداشته است، اما تمام این اقدامات در مقابل حرکت عظیم انقلاب اسلامی که با اقتدار در دنیا پیش می‌رود، ناچیز است و در روستا‌ها به وضعیت دلخواه نرسیده ایم.

سردار کرمی ادامه داد: اتحاد، انسجام و برادری می‌تواند ما را در همه مسائل پیش ببرد و دشمن نیز نسبت به این موضوع مهم بسیار حساس است.

اوگفت: اختلاف باعث عقب افتادگی می‌شود، زیرا تمام انرژی‌ها صرف اختلاف با یکدیگر می‌شود و انرژی برای کار باقی نمی‌ماند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: سپاه و قرارگاه قدس در کنار همه اقدامات سختی که در حوزه مرز و نگهبانی انجام می‌دهد توجه خاصی به رفع محرومیت‌ها در استان دارد و این اقدامات باعث مباهات و افتخار است و سطح رضایتمندی مردم نیز گواه این تلاش‌ها و خدمات سپاه است.

محمدهادی مرعشی افزود: استانداری و سایر دستگاه‌ها همواره در کنار این عزیزان هستند و جا دارد از تمامی زحمات و تلاش‌های قرارگاه تقدیر و تشکر کنیم.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری به عنوان معاون جدید محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور معرفی و از زحمات شهرام اسکندری معاون سابق این نهاد تقدیر شد.

شهرام اسکندری نیز به عنوان معاون مهندسی رزمی قرارگاه قدس معرفی شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.