سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز خط تولید ماسک سه لایه

مسئول انجمن محیط زیست چروی ژیان گفت : این انجمن از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۸، خط تولید ماسک سه لایه را با تشکیل تیم ۱۲ نفره به صورت ثابت و بیش از ۱۰ نفر به صورت چرخشی در شهرستان سرپل ذهاب آغاز به کار کرده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رامین نظری مسئول انجمن محیط زیست چروی ژیان گفت : انجمن چروی زیان در سه مرحله تولید با همکاری موسسه خیریه هیوا، موسسه خیریه مسجد قادرالحسینی تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ ماسک تولید کرده اند و با همکاری کمیته امداد سرپل ذهاب کار تولید ۱۵ هزار عددماسک دیگر را در دستور کار قرار داده و در نهایت پیش بینی می‌شود که بیش از ۲۵ هزار ماسک رایگان در اختیار افراد در خطر ابتلای به بیماری ویروسی کرونا قرار گیرد.

او گفت : ماسک‌های تولید شده به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف مراکز درمانی، ادارات شهرستان و بخشی نیز به خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد تحویل می‌شود.

او افزود: از مجمع خیران نوعدوست در راستای ادامه پرشور این اقدامات خداپسندانه، عاجزانه درخواست همکاری و مساعدت داریم که در این مسیر، انجمن ها، نهاد‌های مردمی و گروه‌های جهادی را یاری نمایید تا به نوعی بتوانیم جلوه‌های بی نظیر از ایثار و همدلی برجای بگذاریم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.