سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش تلویزیونی سوژه‌های شهروندخبرنگار در ۲۵ فروردین + فیلم

شما هموطنان عزیز می‌توانید بار دیگر پخش تلویزیونی سوژه‌های شهروندخبرنگار در ۲۵ فروردین را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سوژه‌هایی که در پخش تلویزیونی ۲۵ فروردین در ساعت ۱۷ (با خبرنگاران جوان) و در ساعت ۱۹ (مجله خبری)  پخش شد؛ این سوژه‌ها بودند که می‌توانید بار دیگر در سایت ما به نشانی www.yjc.ir مشاهده کنید.

 

 

 

 
شما همو‌طنان عزیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان‌های داخلی، تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید.

فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و همینطور در بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری " ۱۹:۱٠ شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.
 
 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
باسلام و خسته نباشيد خدمت تمامي عزيزان ؛ باتوجه به دستورات صادره توسط ستاد مقابله با كرونا مبني به باز گشايي بخشي از صنوف ؛ به استحضار ميرساند كه برخي از اين صنوف همچون نمايشگاه داران اتومبيل در عبدل آباد و بخصوص محله نعمت آباد / حد فاصل ميدان ثارالله تا خيابان سهيل / وخيابان سهيل در منطقه 19و برخي از مبل فروشان نعمت آباد يك هفته ايي ميشود كه رسما فعاليت مينمايند و جالب اينكه نيروي انتظامي هم هيچگونه عكس العملي در اين زمينه ندارد. در خيابان سهيل / ميدان مهرآور قصيابي قدير/ برخيابان مهرآور / مابين بلوك G3وG4نانوايي واقع است كه هيچگونه بهداشتي برايشان تعريف نشده و جاي هيچ گونه اعتراضي هم نيست. در صورتي كه عنوان شده با متخلفين برخورد قانوني ميشود ولي گويا هنوز قانون به اين نقطه از پايتخت نرسيده . خواهشمند است گزارشي در اين زمينه تهيه فرمائيد البته بدون اطلاع قبلي ؛ تا به عمق فاجعه كه توسط اين از نظر بنده جانيان در حال وقوع است پي ببريد. خواهشا بداد برسيد.