سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع سه‌هزار بسته معیشتی هدفگذاری شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: توزیع سه‌هزار بسته معیشتی در طرح رزمایش مومنانه در این شهرستان هدفگذاری شده‌است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان روز دوشنبه گفت:از روز شنبه هفته آینده رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آبادان آغاز و بسته‌های کمک معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع می شود.

او افزود:هر پایگاه مقاومت بسیج در محله خود کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین را جمع‌آوری و بسته‌های کمک معیشتی را در میان خانوارهای آسیب‌پذیر همان محل توزیع می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از شهروندان و خیرین خواست تا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۰۵۸۱۵۶۱  و یا شماره حساب ۲۱۱۱۳۷۱۱۵۰۲۸۲۸۱۲ سپاه آبادان واریز کنند تا در این امر خیر سهیم باشند.

سرهنگ پاسدار احمدی به تولید ماسک و لباس بیمارستانی توسط نیروهای جهادی در آبادان اشاره کرد و بیان داشت: خط تولید مایع دستشویی باهمت بسیج دانش آموزی خواهران و کمک اداره آموزش و پرورش شهرستان راه‌اندازی شده است.

او گفت: نیروهای بسیج و سپاه در مناطقی تعریف شده همچون منطقه ۲ آبادان، اروندکنار و چوئبده و منیوحی در حال ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها هستند و این اقدام تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.