سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۹۶ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس البرز و کرمان

جانشین انتظامی استان گفت: ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های "البرز" و "کرمان" کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی جانشین انتظامی استان گفت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان "البرز" بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر حمل و نقل مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوب شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پروتون در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.
سردار حسینی افزود:: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور "جیرفت- عنبرآباد" اعزام و در نهایت با رصد و پایش خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودروی متهمان شدند.
او گفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت خودروی مورد نظر، در یک فرصت مناسب خودرو را متوقف و ۲ نفر از سرنشینان آن را دستگیر کردند.
سردار "حسینی" با بیان این که خودرو متهمان نیز توقیف شد افزود: در بازرسی از خودرو‌های متهمان ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام / م . م

برچسب ها: مواد مخدر ، تریاک ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.