سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ فروردین پایان مهلت نام نویسی در سامانه اصناف

ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جنیدی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه، مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به پایان می‌رسد.

جنیدی با بیان اینکه مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند افزود: همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف ها، کارگاه ها، صنعت و واحد‌های خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کنند.

او بیان کرد: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و ... و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه‌ها مطب ها، آزمایشگاه ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می‌شود ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.