سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توییتر برخی اطلاعات کاربران را در اختیار شرکای تجاری خود قرار می‌دهد

شرکت توییتر به تازگی اعلام کرد که قصد دارد برخی اطلاعات کاربران که به بازدهی تبلیغات شرکای تجاری‌اش کمک می‌کند را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه توییتر مدتی است که به کاربران امکان جلوگیری از اشتراک گذاری برخی از اطلاعات خصوصی آ‌ن‌ها با افرادی که در توییتر تبلیغ می‌کنند را داده است که شامل برخی موارد شخصی مانند توییت‌های لایک شده کاربر می‌شود. اما ظاهرا از این پس کاربران نخواهند توانست از ارسال این موارد به تبلیغ کنندگان موجود در توییتر جلوگیری کنند و تنظیمات مربوط به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با افرادی که در توییتر تبلیغ می‌کنند به طور پیشفرض برای تمامی کاربران فعال خواهد بود.

توییتر اعلام کرد که این داده‌ها صرفا به صورتی برای تبلیغ کنندگان نمایش داده می‌شود که آن‌ها بتوانند باز خورد تبلیغاتشان در توییتر را مشاهده کنند و قرار نیست به اطلاعات کاربران دسترسی کامل داشته باشند. توییتر اعلام کرده است که هدفش از این کار صرفا ارائه دادن خدماتی بهتر به افرادی است که برای تبلیغات خود به توییتر مبلغی را پرداخت می‌کنند و توییتر قصد دارد نتایج تبلیغات این افراد را به طور دقیق به آن‌ها ارائه کند.

لازم به ذکر است که توییتر اعلام کرده صرفا از افرادی که قصد تبلیغ در این شبکه اجتماعی را داشته بشاند پول دریافت خواهد کرد در غیر این صورت توییتر برای تمامی افراد رایگان خواهد بود. در حال حاضر تنظیمات مربوط به غیر فعال کردن اطلاعات با شرکای تجاری توییتر هنوز در بخش تنظیمات نرم افزار این شبکه اجتماعی موود است اما بنابر اعلام توییتر، این تنظیمات در حال حذف شدن از نرم افزار توییتر بوده و فعال بودن یا غیر فعال بودن آن تا زمان حذف شدن کامل این گزینه می‌تواند از ارسال اطلاعات به شرکای تجاری توییتر جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی عضو جدید T-Roc از سوی شرکت فولکس واگن 


همچنین توییتر اعلام کرده است که اطلاعات منتشر شده از کاربران هرگزشامل اطلاعات بسیار خصوصی آن‌ها مانند شماره تلفن‌، نام و نام کاربری افراد نخواهد شد و کاربران توییتر نباید نگران اشتراک گذاری موارد بسیار خصوصی آن‌ها باشند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.