سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه هم قدم و متحد برای شکست کرونا

استاندر سیستان و بلوچستان: اصناف و کسب و کار‌های کم خطر پس از ثبت نام و دریافت کد بهداشتی، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اصناف و کسب و کار‌های کم خطر پس از ثبت نام و دریافت کد بهداشتی، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار امروز در حاشیه هشتمین نشست ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور، گفت: مدیران، متصدیان، مالکان و کارفرمایان کسب و کار‌های کم خطر در سامانه اصناف و صنایع، ثبت نام و فعالیت خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت کد بهداشتی آغاز کنند.

موهبتی با بیان اینکه بازگشت به روال عادی زندگی، نیازمند مشارکت و همکاری همه مردم است، ازانان خواست همچنان طرح فاصله گذاری را جدی بگیرند و با رعایت فاصله گذاری هوشمند فقط در صورت ضرورت و با رعایت نکات بهداشتی از منزل خارج شوند.

استاندار همچنین از زحمات کادر درمانی به عنوان خط مقدم، طلاب و روحانیون، خیرین و گروه‌های جهادی برای کمک به نیازمندان و تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده قدردانی کرد.

فرماندار زاهدان هم در جلسه‌ای با اصناف و بازاریان از روسای اتحادیه‌ها خواست، تا سه روز دیگر، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را به صنوف، ابلاغ و آموزش‌های لازم را به آنان ارائه کنند.

نخعی افزود: بر اساس دستور وزارت بهداشت تا ۳۱ فروردین، روزبازار‌ها و اصناف پر رفت و آمد و پرخطر در زاهدان تعطیل خواهند بود و پس از این زمان، تصمیمات جدید از رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

همه گیری کرونا در استان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.