سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان سندرم داون اصفهانی کرونا را شکست داد

جوان سندرم داون اصفهانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان صدوقی اصفهان بستری بود، با تلاش کادر درمانی کرونا را شکست داد.

 محمدعلی جوان ۳۳ ساله ، که از بدو تولد با بیماری سندرم داون زندگی می‌کند و دارای مشکلات حاد قلبی هم هست، حدود ۲۰ روز قبل با علائم ابتلا به ویروس کرونا به  بیمارستان صدوقی در اصفهان مراجعه و تحت مراقبت درمانی قرار می‌گیرد.
 
دکترسلطانی متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در باره این بیمار کرونایی گفت:روز اولی که محمد علی را به بیمارستان آوردن با وضع بسیار وخیم و سختی مواجه بود بعلاوه بیماری زمینه‌ای سندرم داون و جراحی‌هایی که در ناحیه قلب از قبل داشت، با مشکلات حاد تفنسی ریوی و ذات الریه مضمن بستری گشت.

او ادامه داد: در طول درمان چند مرتبه تا مرحله لوله گذاری هم پیش رفت. ولی باز با تلاش کادر درمانی به حالت مساعد بازگشت و همه درمان‌هایی که برای تمام بیماران کرونایی استفاده می‌کنیم از جمله درمان تهاجمی برای او هم انجام شد و شکر خدا پس از ۲۰ روز به حالت بهبودی پیش رفت. او تا کنون در بخش بیماران کرونایی بیمارستان آیت الله صدوقی اصفهان بوده و تا دو روز آینده مرخص خواهد شد.

همچنین محمدجواد برادر او هم گفت: محمدعلی  در گذشته چندین بار به دلیل بیماری تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و حالا به کرونا هم مبتلا شد ، در ابتدا با توجه به شرایط برادرم اصلاً امید به بهبودی نداشتیم، اما وقتی به بیمارستان شهید صدوقی آمدیم تیم پزشکی با روی گشاده و تعهد محمدعلی را پذیرش کردند و با تمام توان آنگونه که برای درمان سایر بیماران بستری مجاهدت می‌کردند برای بهبود حال او نیز با تمام قوا مایه گذاشتند.

محمدجواد ادامه داد: برای پزشکان و کادر درمانی فرقی  نداشت که او یک فرد مبتلا به سندرم داون با تعداد عمل‌های بالا است،با تمام توان تلاش کردند تا جانش را نجات دهند و اکنون حال برادرم خوب است و بهبود یافته است.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.