سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرنمایی پیک غذارسان در خانه مشتری!

هنرنمایی یک پیک غذارسان در خانه مشتری قبل از تحویل سفارش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این زمان حساس ما از همه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند قدردانی می‌کنیم. از پزشکان، پرستاران تا پلیس و نیرو‌های نظامی. ما هرگز فراموش نمی‌کنیم در حالی که در خانه امن خود حضور داریم این قهرمانان در خط مقدم مبارزه حضور دارند.

همچنین در این روز‌ها رانندگان پیک را که در شرایط قرنطینه خانگی وظیفه حمل سفارشات را برعهده دارند نباید فراموش کنیم. شغلی که بی گمان در کنار مشاغلی که در بالا به آن اشاره شد یکی از مشاغل استرس زا است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مهارت موسیقیایی یک راننده پیک غذارسان را به تصویر می‌کشد. این راننده که در منتظر رسیدن مشتری برای دریافت سفارش بود تصمیم گرفت تا مهارت نوازندگی پیانو خود را نشان دهد. در این ویدئو این مرد جوان در حالی که کیف ویژه حمل سفارش روی پشتش قرار دارد مشغول نواختن یک آهنگ دیده می‌شود. این ویدئو اولین بار در تاریخ ۱۱ آوریل در توئیتر منتشر شد و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. برخی کاربران با درج کامنت هنر این پیک غذارسان را مورد تمجید قرار دادند.


بیشتر بخوانید: اقدام انسان دوستانه پیک غذارسان در خیابان


یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وای، او استعداد خوبی دارد. امیدوارم بتواند در کنار کارش، موسیقی را که به آن علاقمند است دنبال کند.» کاربر دیگری نوشت: «چقدر جالب. حواسمان باشد افرادی که در برخی مشاغل می‌بینیم لزوما کاری نیست که خود واقعی آن‌ها را نشان می‌دهد. ممکن است آن‌ها مانند این راننده هنری تحسین برانگیز داشته باشند، اما بخاطر شرایط زندگی ناچارا این شغل را برگزیده اند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.