سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل هواشناسی اردبیل:

تداوم جوی ناپایدار تا اواخر وقت امروز در اردبیل/ دمای هوا از فردا افزایش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم جوی ناپایدار تا اواخر وقت امروز در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده‌ی تداوم جوی ناپایدار تا اواخر وقت امروز (دوشنبه ۲۵ فروردین) در غالب مناطق بویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل می‌باشد.

او افزود: بر این اساس آسمان غالب مناطق استان اردبیل نیمه ابری تا ابری، در نواحی مرکزی و جنوبی گاهی مه آلود همراه با بارش خفیف برف و توام با هوای سرد پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: مطابق هشدار سطح نارنجی شماره ۸ هواشناسی استان اردبیل، طی امشب و صبح فردا (سه شنبه ۲۶ فروردین) ضمن کاهش میزان ابرناکی و با تداوم رخداد یخبندان و دما‌های زیر صفر در نواحی مرکزی و جنوبی استان، احتمال سرمازدگی محصولات باغی و زراعی بویژه در مناطق کوهپایه‌ای افزایش می‌یابد.

محمدی بیان کرد: از فردا تا روز‌های پایانی هفته جاری جوی نسبتاً پایداری توام با افزایش نسبی دما در غالب مناطق استان اردبیل حاکم خواهد شد.

او افزود: از روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) و پنجشنبه (۲۸ فرودین) گاهی وزش باد تند جنوبی انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روز جمعه (۲۹ فروردین) با نفوذ زبانه پرفشار و جریانات مرطوب خزری و با توجه به گذر امواج کم دامنه و ناپایدار تراز میانی جو و نیز شرایط فصلی و محلی در برخی مناطق احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.