سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم؛

۲۶۵۷ واحد صنفی قم در طرح فاصله گذاری اجتماعی مورد بازرسی قرار گرفت

گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، دو هزار و ۶۵۷ بازرسی از واحد‌های صنفی استان از ابتدای فروردین تا ۲۲ فروردین صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قم گفت: از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ توسط این بازرسان از ۱۰ هزار و ۸۱۲ واحد بازرسی کردند که در این بازرسی‌ها ۸۰۴ تخلف در قالب ۵۴۴ به ارزش ۳ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان کشف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۲ فروردین بازرسان از ۹۰۸ داروخانه و مرکز فروش تجهیزات پزشکی استان بازرسی کردند که حاصل این بازرسی‌ها کشف ۸۸ تخلف در قالب ۶۱ پرونده به ارزش ۴۲۷ میلیون تومان بوده است، در هفته نخست اجرای این طرح از داروخانه و مراکز فروش تجهیزات پزشکی قم ۶۵ هزار ماسک، ۵۰۰ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۸ هزار دستکش کشف شد که در حضور بازرسان الزام به عرضه صورت گرفت.

سیجانی ادامه داد: اغلب پرونده‌های متشکله در حوزه بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و توزیعی استان قم در دو ماه اخیر در حوزه داروخانه‌ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار و جایگاه‌های سی ان جی و ال پی جی بوده است، همچنین در این مدت در واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده استان بازرس مقیم مستقر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به طرح بازرسی فاصله گذاری اجتماعی در استان قم عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح دو هزار و ۶۵۷ بازرسی از واحد‌های صنفی استان از ابتدای فروردین تا ۲۲ فروردین صورت گرفت که نتیجه این بازرسی‌ها پلمپ ۱۸۰ واحد صنفی در رسته‌های مختلف همچون دخانیات، آرایشگاه‌ها، قنادی‌ها، پوشاک فروشی ها، و مشاوران املاک بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.