سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفتمین جلسه قرارگاه مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر

هفتمین جلسه قرارگاه مقابله با ویروس کرونا با حضور مسئولان در بندر ماهشهر برگزار شد.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از مجموعه زحمات دستگاه‌های فعال گفت: با هدف  اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی، تابع سیاست‌های کشور و استان هستیم.

او افزود: کنترل زنجیره مبتلایان به ویروس کرونا و تحت مراقبت گرفتن اطرافیان بیمار و کسانی که با وی در ارتباط بوده اند از مهمترین اقداماتی است که به کنترل زنجیره مبتلایان به ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

شنبدی دبیر ستاد مقابله با کرونا ضمن ارائه گزارش تحلیلی و توصیفی از سیر بیماری کرونا ویروس و اقدامات انجام شده از آغاز شیوع آن در شهرستان ارائه نمود بیان داشت:  پراکندگی بیماری در سطح شهر در حال افزایش است و تلاش می کنیم تا غربالگری‌ها به صورت هدفمندتر و هوشمند‌تر انجام گیرد.

او افزود: با توجه به اینکه آمار مرگ شهرستان بندرماهشهر به نسبت استان خیلی کم است، ولی مردم باید به هشدار‌ها توجه کنند و از تردد غیر ضرور در سطح شهر و حضوردر مراسمات جشن و عزاداری جدا خودداری نمایند.

شنبدی تصریح کرد: از جمله مصوبات این جلسه، راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته غربالگری بیماری حاد تنفسی در شهرک طالقانی و فاز ۴ بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.