سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری مشمولان قبل از اعزام به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان بر ضرورت و انجام غربالگری مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی قبل از اعزام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ حسن دستوری زاده، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان بر ضرورت و انجام غربالگری مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی قبل از اعزام تاکید کرد.

سرهنگ دستوری زاده گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی و مشمولان عادی و دیپلم در روز دوشنبه و چهارشنبه یکم و سوم اردیبهشت ماه در خیابان انتظام از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده اعزام می‌شوند.

او افزود: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و برای کنترل روند افزایشی این ویروس بویژه در مراکز آموزشی، مشمولان باید حتما قبل از اعزام با مشارکت در بسیج ملی غربالگری و برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت، معاینه شوند و بعد به مراکز آموزشی اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: در صورتی که موارد خواسته شده توسط مشمولان انجام نشود و تست غربالگری توسط شخص مشمول صورت نگیرد از اعزام وی جلوگیری شده و عواقب آن به عهده خود مشمول است.

سرهنگ حسن دستوری زاده افزود: هرگونه تغییر احتمالی در برنامه اعزام و اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق پیامک به مشمولان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.