سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه قزوین:

محرومان را در این شرایط سخت فراموش نکنیم

امام جمعه قزوین گفت: رسیدگی به نیازمندان به ویژه در این شرایط سخت بسیار حیاتی و ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار کارکنان دفتر آستان قدس رضوی قزوین گفت: رسیدگی به نیازمندان به ویژه در این شرایط سخت بسیار حیاتی و ضروری است و ان‌شاءالله با همدلی مضاعف برای خدمت رسانی هر چه بیشتر پای کار بیاییم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به پشتوانه‌های دینی انفاق اشاره کرد و افزود: خدای متعال سفارش ویژه‌ای در خصوص انفاق به نیازمندان و فقرا داشته اند و در شرایط کنونی که نیازمندان روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند تلاش کنیم تا نیاز آن‌ها را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: علاوه بر آنکه خودمان باید در انفاق مشارکت کنیم تا اثرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد، با کمک و یاری علما، روحانیون و حوزه‌های علمیه امر انفاق را بیشتر فرهنگ سازی و اهمیت دین را به این مهم بیش از پیش تشریح کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: خداوند انفاق را زمینه‌ی امتحان قرار داده و تأکید کرده فقط ایمان آوردن کافی نیست و بندگان مدام در حال امتحان و آزمون قرار دارند و می‌باید تلاش کنیم تا در آزمون انفاق سربلند بیرون بیاییم.

او از همه دستگاه‌های خدمت‌رسان به محرومان درخواست کرد تا با یکپارچگی و هم‌افزایی هر چه بیشتر پای کار بیایند و در این شرایط سخت دست محرومان را بیش از گذشته بگیرند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.