سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام بوریس جانسون پس از ترخیص از بیمارستان

بوریس جانسون، پس از ترخیض از بیمارستان درباره آخرین پیشرفت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا در انگلیس سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس پس از بهبود کامل و طی کردن دوران نقاهت پس از ابتلا به ویروس کرونا، طی پیامی ویدیویی از کادر درمانی و پزشکی این کشور به خاطر خدمات درمانی آن‌ها تقدیر و تشکر کرد. 

بوریس جانسون طی این پیام ویدیویی که آن را در حساب توئیتری خود منتشر کرد، گفت: «از همه مردم انگلیس به دلیل تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که انجام داده‌ و انجام می‌دهند تشکر می‌کنم».

جانسون در ادامه افزود: «می‌توانم تصور کنم که اجرای قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی چقدر سخت است! از شما متشکرم، زیرا میلیون‌ها نفر قوانین مربوط به خود انزوایی را رعایت کرده‌اند. ثمره اجرای این قوانین پیشرفت ما در مبارزه با ویروس کرونا بوده است».

وی در ادامه به اهمیت سیستم سلامت انگلیس اشاره کرد و از لزوم ایجاد یک سپر انسانی برای محافظت از آن‌ها سخن به میان آورد، وی در این باره گفت: «ما تصمیم گرفتیم که در کنار هم از خدمات ملی سلامت محافظت کنیم، چراکه در صورت لبریز شدن ظرفیت آن‌ها برای خدمات‌رسانی به مبتلایان با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم».

جانسون که از نزدیک شاهد فعالیت تیم پزشکی انگلیس بوده، گفت: «فشاری که بر کادر درمانی وارد می‌شود را طی هفت روزی که در بیمارستان بودم، از نزدیک دیدم. شجاعت آن‌ها قابل ستایش است».

طی یک روز گذشته، آمار تلخی برای انگلیس ثبت شد، آن‌ها با ثبت ۷۳۷ مورد تلفات جدید از شمار ۱۰ هزار جان‌باخته بر اثر ویروس کرونا، عبور کردند.انگلیس همچنان به طور سرسختانه قوانین موجود به قرنطینه را اجراء می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
همین که موهاشو شونه نمی زنه نشون میده که بهداشت فردی رو رعایت نمی کنه