سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام عملیات گسترده زیرسازی و لکه گیری آسفالت در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری مسیر بلوار معلم باهنر مورد زیرسازی اصولی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری مسیر بلوار معلم باهنر مورد زیرسازی اصولی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

او با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی افزود: به منظور رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری، عابرین پیاده و تامین رفاه شهروندان، عملیات زیرسازی و لکه گیری معابر از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه برنامه ریزی و همزمان با آغازین روز‌های سال در حال انجام است.

خدامرادی بیان داشت: قدم بعدی در آسفالت محله به محله در آغازین روز‌های سال نو، زیرسازی اصولی و آسفالت بلوار معلم بصورت گسترده به متراژ ۲۸۰۰ متر مربع است.

 مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز تصریح کرد: آسفالت معابر یکی از نیاز‌های اساسی بویژه مناطق کم برخوردار است در همین زمینه شهرداری منطقه ۸ درصدد می‌باشد به این نیاز اساسی شهروندان پاسخ گوید.

این مقام مسئول رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهری و رضایتمندی شهروندان را از مهمترین اهداف فعالیت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت با اجرای طرح لکه گیری محله به محله حجم عظیمی از تقاضا‌های مردمی به اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.