سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و چهارم فروردین ۹۹

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۳۵ کیلوگرم تریاک /پلمب ۳۶ واحد صنفی /یک کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و چهارم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور ساوه به یک دستگاه کامیون تریلر ححامل ۳۰ هزار لیتر سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت است.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

یک کشته حاصل عدم توجه به جلوی راننده تاکسی در تاکستان

سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان گفت: در شهرستان تاکستان، روبروی بیمارستان تامین اجتماعی یک دستگاه خودروی تاکسی با یک عابر پیاده برخورد کرد که در اثر این حادثه عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

او افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده تاکسی بوده است.

پلمب ۳۶ واحد صنفی در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در راستای اجرای مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ماموران این فرماندهی به همراه نماینده فرماندار، بازرسان شبکه بهداشت و بازرسان سازمان صمت شهرستان، طی طرحی مشترک از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۶ واحد صنفی متخلف به دنبال بی توجهی صاحبان آن‌ها به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم رعایت مقررات اعلامی، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار داشته و در این زمینه ۵۲۱ واحد صنفی که ضرورت بر فعالیت آن‌ها در ابلاغیه ذکر نشده مورد اخطار و تذکر واقع شدند.

سرهنگ بهرام منصوری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد قصد انتقال مقدار قابل توجهی تریاک از استان‌های جنوبی کشور به وسیله یک دستگاه کامیون به استان‌های شمالی کشور را دارد.

او افزود: بلافاصله موضوع با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی کشور توسط پلیس شناسایی و خودرو مورد نظر متوقف شد.

سردار حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۵ کیلو گرم تریاک کشف و راننده را بلافاصله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این زمینه خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور برای سیر مرحل قانونی به مراحع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.