سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پله دوم بازگشایی اصناف البرز به زمان دیگری موکول شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استناداری البرز گفت:هنوز تصمیم جدیدی برای بازگشایی اصناف گرفته نشده و این موضوع به زمان دیگری موکول شد.

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: باتوجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از اوج گرفتن بیماری کرونا، پله دوم بازگشایی اصناف استان البرز به زمان دیگری موکول شد.

او افزود: در بازگشایی اصناف، اولویت ما حفظ سلامت شهروندان و پس از آن کاهش ضرر اقتصادی اصناف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: مفهوم بازگشایی پلکانی اصناف، بازگشایی روزانه نیست بلکه بازگشایی تدریجی و باتوجه به شرایط مدنظر است.

او افزود: کارشناسان حوزه درمان باتوجه به بازگشایی اصناف از اوج گرفتن ابتلا به کرونا اظهار نگرانی می کنند.

شاهمرادی گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، فعالیت واحدهای خدمات خودرویی، رستوران های بیرون بر و غذاهای آماده صرفا بیرون بر، خدمات و تعمیرات لوازم خانگی، تاسیسات و تهویه مطبوع، فروشگاه ها و لوازم کشاورزی، قطعات یدکی خودرو، ایمنی و آتش نشانی، تعمیرگاه های خودروهای سبک و سنگین و ظروف یکبار مصرف با رعایت پروتکل های بهداشتی کرج و فردیس از روز شنبه بیست و سوم فروردین ماه آغاز شد.

او با بیان این که آمار چشمگیری از اصناف در استان مجاز به فعالیت هستند، افزود: باقی اصناف استان به صورت پلکانی بازگشایی می شوند.

پیشتر قرار بود، با اعلام مسئولان استانی امروز به تعداد اصناف مجاز به فعالیت استان افزوده شود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.