سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی شهردار تهران خبرداد؛

۷۰ درصد شبکه جمع آوری آب‌های سطحی تکمیل شده است

صبوری دیلمی گفت: بیش از ۷۰ درصدشبکه جمع آوری آب‌های سطحی تکمیل شده است.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از سال ۹۷ فعالیت‌های عمرانی را با رویکرد جدیدی ادامه دادیم، گفت: یک رویکرد اقدامات کوتاه مدت و اضطراری است که از پارسال شروع کردیم و در این راستا ۳۷ نقطه را شناسایی و اقدام به رفع اشکال کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه رویکرد دیگر ما اقدامات دراز مدت است، اظهار کرد: در این رویکرد تکمیل شبکه جمع آوری آب‌های سطحی را دنبال می‌کنیم که تاکنون بیش از ۷۰ درصد این شبکه تکمیل شده و ۳۰ درصد باقیمانده هم مربوط به مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲ است.


بیشتر بخوانید: هشدار به ساکنان شمال تهران/ احتمال لغزش زمین در نواحی کوهستانی

او با بیان اینکه لایروبی‌ها و رفع نواقص در دیواره کانال‌ها انجام شده است، اظهار کرد: در بارندگی امسال عبور دهی ایمن آب را تجربه کردیم.

صبوری دیلمی افزود: شدیدترین بارندگی را در نوروز ۹۸ و ۹۹ تجربه کردیم که امسال هم بارندگی‌های شدید را به طور ایمن رد کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران تصریح کرد: نقاط حادثه خیز را ایمن کرده ایم و حتی پل‌های نا ایمن را که ارتفاعی کمی با سطح رودخانه داشته اند برچیده ایم، و الان هم در حال برچیدن پلی در ورودی پارک ارم هستیم.

او با بیان اینکه از پارسال تا امسال ۳ پل را برچیده ایم، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر تلاش کردیم پل‌هایی را که فاصله کمی با سطح آب رودخانه‌ها دارند، با پل‌هایی که ارتفاع بیشتری دارند جایگزین کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.